White mountains & Adirondacks

30 september 2014 - Adirondackgebergte, Verenigde Staten

Goedemorgen allemaal,
Als ik dit schrijf is het bij ons kwart voor 8, jullie daarin tegen liggen (als het goed is allemaal in dromenland, tenzij er kinderen gevoed moeten worden, koeien kalven e.t.c. :-)

Inmiddels zijn wij alweer wat dagen en ook alweer wat kilometers verder!

Afgelopen weekend waren wij in de White face mountains, het hart van New England, waar de prachtige kleuren van de indian summer ons hebben laten genieten. Prachtige wandelingen gemaakt, oog in oog gestaan met twee Elanden Ook wel indrukwekkend. De hoogste berg, mount washington beklommen (met de auto ;-). Wederom prachtig weer gehad voor deze tijd van het jaar. Jenthe vind het nog altijd allemaal prima, het lijkt haar niet uit te maken waar wij zijn. Zo nu en dan maken wij tussen stops bij een speeltuin waar ze zich dan helemaal uit kan leven.

Vandaag aan gekomen in de Adirondacks, ook hier weer prachtig. Zitten aan blue mountain lake. Hebben een prachtig huisje aan het strand. De herten, chipmuncks en misschien snachts wel beren lopen hier voor het huisje langs.

Heerlijk op het terras buiten, vuurtje aan en het onmisbare wijntje erbij ♡. Genieten dus....

lieve groet en tot snel! Xxx

Oh Marleen het shoppen is mij tot nu toe goed afgegaan, onder andere de ooh zo gewenste all stars zijn binnen en voor Jenthe heb ik ook al heel veel leuks ingeladen!

1. Marleen Van Den Meerschaut:
    30 september 2014
    Wauw wat is de herfst dan mooi!!!
    Smokkel je even wat bladeren mee voor de herfst tafel ;)
    Hier is het weer ook nog erg goed! Wij hebben gister de stoofperen ingemaakt!
    Knuffel voor het schatje en tot snel. Xxx