Adirondacks ♥

3 oktober 2014 - Indian Lake, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Het is helaas alweer onze laatste avond in de Adirondacks. Wij hadden hier graag nog twee nachten langer gebleven maar het zit vol! Ook niet zo raar want de natuur hier is prachtig, het uitzicht schitterend, de accommodatie top! & daarboven op ook nog elke ochtend een heerlijke uitgebreide brunch. Kortom het is heerlijk vertoeven aan het blue mountain lake ♥.

De afgelopen dagen prachtige en ook stevige wandelingen gemaakt de bergen in. Boven op blue mountain gestaan en daar kwamen wij niet aan zonder enige zweet druppels! Wat een klim, het uitzicht was dan ook een mooi kado voor onze inspanning!

De herten lopen hier om de haver klap om ons heen, wij kunnen ze bijna aaien zo tam zijn ze. Gisteren ook een bezoek gebracht aan het wildcenter waar met name de speelse otters veel indruk maakten op Jenthe

Vandaag een vlucht gemaakt met een watervliegtuig boven de Adirondacks, wauw.... Wat een uitzicht en indrukwekkende omgeving. Van boven lijkt alles zo anders. De door de herfst gekleurde bomen en bergen en de prachtige meren met al hun eilandjes. Een super ervaring.

Vanavond nog even genieten van deze prachtige locatie. Wijntje erbij en openhaard aan! Morgen vertrekken wij naar de greenmountains. De weersverwachting is voor het eerst in onze vakantie ons iets minder gezind maar wij hopen dat ze het bij het verkeerde eind hebben.

Op naar het laatste deel van onze reis, want maandag staat het vliegtuig alweer op ons te wachten.

Veel liefs xxx Dirk, Marieke & Jenthe

1. Jantina:
    4 oktober 2014
    echt prachtig. jullie genieten volop.
  2. Heit:
    4 oktober 2014
    toen wij in canada waren in Brits Columbia kon je elk uur zien
    dat de bomen verkleurden

dat vergeet ik nooit weer evenals de talrijke eekhoorns in de kalverstraat van vancouver
  3. Michelle:
    5 oktober 2014
    Wat een leuke belevenissen allemaal en wat een prachtige plaatjes! Hoe ervaart Jenthe de reis? Of vindt ze alle bijzondere en luxe uitstapjes inmiddels al doodnormaal? Benieuwd hoe bruin jullie inmiddels zijn. Goede reis terug alvast en tot snel!

X!
  4. Marleen Van Den Meerschaut:
    6 oktober 2014
    Ik weet het nu zeker ik e
  5. Marleen Van Den Meerschaut:
    6 oktober 2014
    Sorry beetje vroeg hier ;)
    Maar ik weet het nu zeker ik wil hier ook naartoe! Wat een prachtige foto's, omgeving moet echt geweldig zijn!
    En het dan vanuit een vliegtuig te bekijken, lijkt me heel bijzonder.
    Ik ben benieuwd naar alle verhalen straks! Tot snel.

Liefs Marleen