New York city ♡

20 september 2014 - New York City, Verenigde Staten

Lieve allemaal, inmiddels zijn wij alweer even in de USA. Foto's zijn er wel al een paar keer geplaatst, nu blijkt, ik ben verantwoordelijk voor de verhalen! Dus ja die komen dan meestal wat later....

Wij hebben een geweldige vlucht gehad naar NY! Jenthe heeft zich enorm goed gehouden en vliegen is wel een beetje haar dingetje. In NY een geweldige tijd gehad, veel gezien o.a wandeling over brooklynbridge, bezoek gebracht aan Ellis island en vrijheidsbeeld, rond gelopen in central park! En voor de liefhebber; langs gelopen bij central perk ☆
Musea bezocht en op times square een kijkje genomen in de grootste speelgoed winkel, waar Jenthe haar lol op kon.
Sinds gisteren begonnen aan het tweede deel van onze reis. Zijn nu in het bezit van eigen vervoer en onderweg naar Cape Cod, onderweg maken wij een paar tussen stoppen. Gisteren in Woodburry, waar een grote outlet shoppingmal zit! Heerlijk :-)

Het gaat ons hier goed, wij hebben het enorm naar ons zin. Wij hebben tot nu toe geweldig warme en zonnige dagen. Als of wij aan de Spaanse riviera zitten. Geloof het of niet, ik word zelfs een beetje bruin :-)

Dikke kus ♡ xxx
Dirk, Marieke & Jenthe

1. Jantina:
    22 september 2014
    wat mooi , dat Jenthe het ook zo geweldig doet , lijkt net of is haar haar ook flink gegroeid. De temperatuur is rond deze tijd ook prima. En jullie hebben al veel bezichtigd en gezien. En nog een tijdje te gaan. veeeeeeel plezier.
  2. Elma:
    22 september 2014
    heerlijk het ziet er goed uit , mooi weer , mooie foto,s en veel plezier , dat is vacantie !! hier ook alles goed , iets minder mooi weer ;-)lieve groeten van ons , we volgen jullie erg leuk , eddy en elma(oma)
  3. Lieve zusje Boon:
    24 september 2014
    Mooi leuk verhaal en foto's helemaal leuk kan je ook een foto van jezelf toevoegen dat je inderdaad bent verkleurd want ik geloof er niks van. Fijn dat jullie het zo geweldig hebben en dat Jenthe zo heerlijk mee gaat in de vakantie, heel veel plezier nog