Cape Cod ♡

25 september 2014 - Barnstable County, Verenigde Staten

Lieve allemaal,

Alweer tijd voor een verhaaltje. Op dit moment zitten wij in de auto onderweg naar het noorden. Wij verlaten Cape Cod net voordat hier de hemel open breekt en het gaat regenen..... Veel heel veel regenen.... Wij gaan de regen voor uit en de zon achter na.... :-) Ook de afgelopen dagen hebben wij het getroffen op dit prachtige schiereiland. Mooie wandelingen gemaakt, geluierd op het strand en genoten van de prachtige natuur. Hoogte punt van onze dagen op Cape Cod was toch wel het walvis spotten! Op een boot de ocean op, opzoek naar walvissen! Wij hebben ze gevonden en hoe!! Er waren momenten dat zo'n vijf tot zeven walvissen tegelijk dicht langs de boot zwommen. Indrukwekkende grote dieren echt een uniek en prachtig gezicht! De foto's volgen nog :-)
In de namiddag op het strand bij zonsondergang vaak zeehonden gezien, die nieuwsgierig een kijkje kwamen nemen. Als wij goed keken en geluk hadden konden wij dan ook nog wel eens een glimp van een walvis opvangen.

Kortom wij zijn nog altijd heerlijk aan het genieten. De zon blijft voor als nog een goede vriend en ik word maar bruiner en bruiner.... Marga de foto's volgen nog :-)

Tot snel horens,

Lieve groetjes Dirk, Marieke & Jenthe

ps: bij de foto's van NY hebben wij enkele wijzigingen gedaan omdat de foto's er niet goed in stonden. Hier door zijn per abuis ook enkele reacties verwijdert. Sorry! Onwijs leuk dat jullie ons volgen en ook reageren, dat waarderen wij enorm. ♡

1. Marleen Van Den Meerschaut:
    25 september 2014
    Wat leuk om jullie op deze manier te volgen! Het ziet er echt geweldig uit ;)
    Fijn dat jullie zo genieten en dat Jenthe zo makkelijk in het ritme mee gaat!
    Nog maar lekker wandelen, eten en drinken veel bezichtigen en genieten van al dat moois daar!
    Marieke heb jij je al misdragen in een mall ;) Knuffel voor Jenthe van Lieke en tot het volgende verhaal!
    Kus de Brouwschautjes xx
  2. Rianne:
    26 september 2014
    Wauw, klinkt echt als een heerlijke vakantie en een prachtige reis! En een zonnetje erbij is dan onmisbaar, heerlijk! Je wordt vast mooiiii bruin! ;)
    Geniet ervan.. Liefs, Rianne